Vi planerar att expandera...

Tjo, så här på helgen så ligger foppakuppen lågt men nu under den kommande veckan har vi mycket planerat. Vi hoppas kunna få upp lite bilder på andra skolor och möjligtvis på stan, vi är väldigt taggade på att beställa foppa t-shirts som vi sedan kommer att lägga upp bilder på och vi förväntas även få in en artikel om "foppadasset" i VK ung som har kontaktat oss angående uppgifter om foppadasset. Så vi får se om det blir en liten artikel i VK här framöver för det skulle verkligen vara skitkul.


Bild tagen inifrån foppadasset.


Vy från toalettstolen på foppadasset.

/The fopps

Kommentarer
Postat av: Paula Lindh

Hej! Jag ber er att sluta! Vi tar den här såkallade "foppningen" väldigt allvarligt och anser att det är skadegörelse och stötande mot personen som gjort bilden. Personen som ritat Peter Forsberg, har personligen kommit upp till mig och bett mig kontakta er. Om ni inte slutar kommer vi att söka upp er personligen och det kommer då sluta med ett personligt samtal med var och en och era föräldrar!

2009-05-19 @ 13:51:28
Postat av: anonyma

Haha nu ger ni er, anmäl dem för skadegörelse.

2009-05-19 @ 21:30:18
Postat av: Sofia

HEJ PAULA, LÄGET? NÄR DU ÄNDÅ BLOGGSURFAR.. KOLLA IN MIN BLOGG OCKSÅ.

HIHI

2009-05-19 @ 22:30:09
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0