Dagens dåd - Personalrummet


Personalrummet är foppat!
I dag så gick vi på begäran till attack mot personalrummet. 39 foppor i hörnan där det står en papperstugg. Det var svårt att utföra dådet för det var flera lärare som gick förbi hela tiden men med mina och E-types vakande blickar och Fru rosas snabbhet så fick vi upp dom utan att bli upptäckta. Det höll på att gå riktigt galet en gång då det kom en lärare mot oss men lyckligtvis svängde han av för att gå in på en toalett men han fick iallafall upp pulsen på oss. Vi vill också tacka Fancy och Timbaland som kopierade ut dagens foppor åt oss!


Kul för lärarna när dom får den här överraskningen...

/E-type, Fru rosa och Mr. X

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har alltid tyckt att skolans vita väggar ger ett stelt och tråkigt intryck, En tapet var på tiden!

2009-05-19 @ 23:26:35
URL: http://sofiasnya.blogg.se/
Postat av: Foppa, jag väljer dig!

Gött, mitt bland lärarna också! Mer sånt, men passa er!

2009-05-26 @ 19:52:57
Postat av: Foppa, jag väljer dig!

Gött, mitt bland lärarna också! Mer sånt, men passa er!

2009-05-26 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0