Fru rosa berättar om dådet med egna ord

15 foppor

Medans Mr. X och Etype satt och gjorde bloggen, fick jag en snilleblixt att jag måste sätta upp bilderna på ett ställe där alla kommer att se dem. Det var då jag kom på att Cafeterian är det bästa stället att sätta upp bilderna på. Problemet var dock att det gick folk förbi hela tiden. Så jag fick vara listig för att denna snilleblixt kunde bli verklighet. Det tog ett tag och pulsen var uppe i 180 och jag höll nästan på att bli påkommen, men vilken adrenalinkick man fick utav det. När jag var klar var det bara att hämta Mr. X och Etype, som tog kort på mitt underbara mästerverk. Mitt mål är att kunna sätta fast en bild på Paula Linds rygg då skulle man få en rejäl adrenalinkick.
/ Fru rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0